1). При виборі норкової шуби перевірте підкладку - вона повинна бути пришита таким способом, щоб була можливість зазирнути всередину шуби. Так можна перевірити фарбована це шкірка чи ні, чи дійсно шуба пошита з цілих шкурок (шви, порізи). На дотик шкірка повинна бути м'якою, з виворітного боку - світло-рожевого кольору. Якщо шкірка з виворітного боку темно-жовтого кольору, то вона стара і її купувати не варто. Слід звернути увагу і на хутро. Його якість визначають кількістю волосу на 1 кв.см. Чим хутро густіше, тим, відповідно, воно якісніше.
2). При виборі шуби зі шматочків норки. Хутрові вироби з так званих шматочків (філейок, передніх і задніх лапок, хвостиків) зшивають і виготовляють тільки вручну, що є їх головною характеристикою. При виборі такого виробу необхідно звернути увагу на те, чи м'який матеріал (це свідчить про його свіжість), чи рівний і послідовний візерунок на моделі в цілому. Не повинні скошувати шви по лініях зшивання шматочків. Якщо шуба зшита з хвостиків вона обов'язково повинна мати щільний (з цілісної шкірки) комір і манжети.
3). При виборі шуби з хутра єнота. Перш за все, потрібно звернути увагу на ворс. Він повинен бути м'яким і мати натуральний блиск. Колір повинен бути «живим» і густим, а шви по лініях зшивання не повинні скошуватися.
4). При виборі шуби з каракуля. Хутро не повинно бути грубим і при розтягуванніі не повинно рватися. Вівця і каракуль - другий і третій сорт, тоді як каракульча - це хутро найвищої якості.
Найтеплішим хутром є песець, олень, єнотовидний собака. Далі менш тепле: лисиця, вовк, заєць, куниця, соболь, норка, каракуль, кролик, козлик, бабак, горностай, хом'як і ховрах.
Ще потрібно пам'ятати, що шуба - це щось живе. Хутро, яке переливається взимку на сонці принесе Вам безмежне задоволення і додасть упевненості в собі.
Кажуть, що шуба «сумує», якщо у господині немає настрою, а тому посміхайтеся, радійте навіть дрібниці.
Людина, яка планує придбати шубу і готова витратити на покупку дуже велику суму грошей, опиниться перед непростим вибором. У салонах хутрового одягу можна знайти речі, подібні за ціною, але різні за якістю. І, крім власного досвіду і порад знайомих, розраховувати доведеться в основному на чесність і смак власників салонів. Хутровий ринок досить специфічний. По-перше, на відміну від іншого виду одягу тут практично відсутні глобальні бренди. Тобто, всесвітньо відомі Будинки моди, які час від часу представляють хутрові вироби, але окремо від усієї колекції вони не продаються. Єдиним винятком з цього правила є бренд Gianfranso Ferre, які продають хутрові і шкіряні вироби окремо від колекції.
Звичайно, це не означає, що на хутровому ринку немає відомих марок. Є Marconi, Jiuliana Teso та інші. Проте, в більшості випадків, це невеликі фабрики (які, до речі, шиють шуби і для Будинків мод), популярність їх не виходить за межі «хутрового» світу - їх знають тільки ті, хто торгує хутром (або ж більш-менш систематично його купує). Це й не дивно - якісне хутро вже саме по собі дороге і натуральну, виготовлену майстром шубу, може собі дозволити далеко не кожен. Якщо до цього додати, що в більшості країн Європи, Азії та Америки мінусова температура - це рідкість, то стає очевидним, що хутро однозначно потрапляє в категорію речей розкоші, які немає потреби виготовляти у великих кількостях. Відповідно, спиратися при виборі шуби на одну марку досить складно. Салон може завезти вироби гарної якості, виготовлені справжнім майстром, проте ярлик на шубі вам нічого не скаже.
Іншою особливістю хутрового ринку є відсутність на ньому такого поняття як «стік». Хутрові фабрики не шиють шуби «про запас», а просто виконують замовлення. Всі бажаючі приїжджають на покази, а потім роблять свої індивідуальні замовлення. Звичайно, конкретний салон може після закінчення сезону дати знижку на певний виріб навіть на 90%, однак тільки за свій рахунок. Приїхати на «стік» і купити моделі шуб минулих сезонів за нижчими цінами (як це відбувається наприклад з костюмами) не вдається.
Обидві ці обставини призводять до того, що ціна окремо взятого виробу в магазині якщо і може відрізнятися від стандартної (правильною), то практично завжди це буде у бік збільшення. Тобто, спробувати продати вам в кілька разів дорожчу екстравагантну річ хтось може, але уцінювати якісний товар у поточному сезоні ніхто не буде. Тому, якщо ви бачите шубу за 2 тисячі доларів США (у той час як аналоги коштують скрізь 4-5 тисяч доларів США) не варто себе тішити ілюзіями, швидше за все вона в два рази (а то й більше) гірша.
Не дуже допоможе при виборі і назва країни-виробника. Звичайно, кращі зразки шуб і надалі шиють в Італії. Тут працюють провідні дизайнери світу, народжуються передові ідеї крою та обробки хутра. У Греції теж з'явилися фабрики, які навчилися працювати (шити) не гірше, ніж авторитетні італійські фабрики.
У цілому, однозначно сказати скільки має коштувати «шуба з хутра такої чи іншої тварини», неможливо в принципі. По-перше, хутро буває різне. Фабрики закупають сировину на хутрових аукціонах і різниця в цінах різних лотів може досить суттєвою. Тобто, ціна на дві партії хутра однієї і тієї ж тварини може відрізнятися в декілька разів. До речі, одну і ту ж шкірку можна використовувати по-різному. Хутро на спині грубіше ніж хутро на черевці. Так що, при різному підході на один і той самий виріб може бути використано різну кількість сировини однакового рівня. І якість кінцевого виробу буде різною, причому відмінність може проявитися не відразу, а після декількох сезонів носіння.
Наступним важливим елементом є обробка. Саме вона передусім визначає, як хутро буде носитися. Шуба не повинна бути занадто важкою і занадто легкою. Перше, просто не зручно, а друге, це означає, що хутро було штучно розтягнуте. Подібна ситуація досить часто трапляється у виробах, які можна побачити на ярмарках і ринках. Виробники таким способом вбивають відразу двох зайців. По-перше, розтягнута шкірка збільшується в розмірах і на один виріб витрачається менше сировини. По-друге, така шуба дає відчуття легкості, що для пересічного покупця може здатися продуктом найвищої якості.
Фарбоване, стрижене, щипане і оброблене різними техніками хутро носиться гірше природного, натурального. Безперечними фаворитами носкості (100% міцності) є хутро річкової видри і морського бобра. Вони найбільш довговічні, і в змозі витримати понад двадцять зимових сезонів.
На кінець, як не дивно, дуже важливим є те, де продається шуба. Дорогий товар, як дорогоцінний камінь, потребує відповідної оправи. Не варто думати, що купуючи річ за 5 тисяч євро в невеликому відділі на ринку, ви економите. Речі такого рівня вимагають абсолютно іншого ставлення до себе. Врешті-решт, просто зігрітися можна і у ватнику. Купівля дорогої шуби сама по собі повинна стати задоволенням. А це можливо лише в просторому салоні, де товар не висить «плече до плеча» на вішалках у два яруси, а представлений «обличчям». Але головне - це люди, які володіють і управляють салоном. Адже, саме вони вибирають моделі на фабриках і несуть відповідальність перед покупцями і за якість виробів, і за актуальність моделей. І наявність хорошого, правильного салону - це, якщо не гарантія то,то у всякому разі, хороша заявка на серйозний підхід до справи. У дійсності, який зміст, вклавши чималі гроші в оренду приміщення, на облаштування магазину, на рекламу, намагатися продати дешеву річ дорожче. Так що, швидше за все, в хорошому салоні і речі будуть хорошими.
Бажаю Вам приємного читання і вдалої купівлі шубки!
Немає коментарів:
Дописати коментар